1.Robin Hood: Książę złodziei 7/10
2.Wodny świat 6/10
3.Hrabia Monte Christo 5/10
4.Paragraf 187 5/10
5.Tristan i Izolda 3/10
1. Robin Hood: Książę złodziei - 9/10
2. Rapa Nui - 8/10
3. Paragraf 187 - 6/10
4. Wodny świat - 5/10
5. Tristan i Izolda - 4/10
1.Robin Hood: Prince of Thieves - 5/10
2.Count of Monte Cristo - 5/10
3.Waterworld - 5/10
4.Tristan + Isolde - 5/10
1.Robin Hood: Książę złodziei 8/10
2.Wodny świat 7/10
tylko te widziałem do reszty się nie wypowiem
1 - Fandango - 6
2 - Robin Hood: Książę Złodziei - 6
3 - Paragraf 187 - 6
4 - Rapa Nui - 6
5 - Wodny świat - 5
Hrabia - 9/10
Rapa Nui - 9/10
Robin - 9/10
Wodny Świat - 8/10
I tak krytykowany Tristan dla mnie - 8/10
1. Robin Hood: Książę złodziei - 9/10♥️
2. Bestia - 9/10
3. Fandango - 8/10
4. Paragraf 187 - 8/10
5. Rapa Nui - 7/10
6. Wodny świat - 7/10 ♥️
7. Hrabia Monte Christo - 6/10
8. Tristan i Izolda - 6/10
"Hatfields & McCoys: Wojna klanów" i "Zmartwychwstałego" jeszcze nie widziałem.
Znakomity reżyser, jeden z tych magików kina lat 80/90.