był niezły, ale i tak przegrywał z Adamem Słodowym :)
1.Dwaj zgryźliwi tetrycy 6/10 2.Partner 6/10 3.Jak stracić chłopaka w 10 dni 5/10 4.Miss Agent 4/10 5.Mystic Pizza 4/10 6.Całe szczęście 3/10 7.Richie Milioner 2/10
Nr 1 wg mnie to "Dwaj zgryźliwi tetrycy"...